2013-06-04 tema: darbas su negatyviais minčių, emociniais įrašais meditacijos pagalba ir kvėpavimu violetine šviesa

Vyksmas: dirbant su pozityviais teiginiais kvėpavimo metu, vistiek nepavykstas greitai pasiekti rezultatą, kadangi mūsų protas pripratintas prie idealizacijų, klaidingų įsitikinimų; dirbant kolektyve, tai sekasi lengviau, nes padeda kolektyvinių procesų efektas, o individualus darbas yra žymiai lėtesnis, kalbant apie rezultatus. Bet kuriuo atveju gerau būtų pasinaudoti visų pasaulinių religijų patirtimi – nuolatiniu ilgalaikiu (daug metų) pozityvių idėjų kartojimu, kad pakeisti prote įsitvirtinusius mąstymo šablonus; sąmoningas kvėpavimas ir kolektyvis darbas šį procesą labai pagreitina, daro efektyvesniu.

Kas įtakoja mūsų protą, negatyvius mąstymo įpročius? – 1) vaikystėje gautos nuostatos iš tėvų, 2) mums autoritetą turintys žmonės bei 3) mūsų asmeninė negatyvi patirtis. Kvėpavimas vyko, siekiant atpažinti savyje šias tris skirtingas įtakos formas, mažinti ir palaipsniui šalinti jų poveikį sau dabartyje.

Dar mus įtakoja praeities emociniai išgyvenimai, sukurdami tam tikrus „minčiaformius“. Kadangi tai įsirašo ir į mūsų pasąmonę, emocinį kūną, su tuo nepavyksta susitvarkyti vien tik mentalinio darbo pagalba. Čia jau kaip įrankis ypač tinka rebefingo technika, pačio skausmingiausio patyrimo savo atmintyje paieška ir jo skausminio įrašo neutralizavimas, atgailos – atsiprašymo – atleidimo praktikos meditacijos metu. Šio kvėpavimo užsiėmimo metu mes darėme tai ir panaudojome dar vieną labai efektyvų, giluminius sluoksnius valantį būdą – sąmoningą kvėpavimą dvasine violetine šviesa.

Lina Rudaitienė