Sąmoninga meditacija – online

Sąmoninga meditacija online 2020

10 vasario | 19:00 - 20:00

„Sąmoninga meditacija – online“ – tai praktinis užsiėmimas – mokymai, kaip nurimti, atsipalaiduoti sąmoningo kvėpavimo pagalba, sutelkus dėmesį „čia ir dabar“, nuraminant emocijas, mintis, vidinį, išorinį šurmulį, išgirsti, pajausti save, gyvąjį būties audinį.

Medituojama sėdint, gulint, stovint, judant… Kol žmogus nėra pakankamai įgudęs, geriau medituoti atsigulus, kad sugebėti maksimaliai atsipalaiduoti. Taip pat patartina užsimerkti, pasirūpinti fiziniu patogumu, saugia aplinka. Kai įgūdžių daugiau, geriausia būtų medituoti sėdint, su pakankamai tiesia nugara, užsimerkus, rankas patogiai pasidėjus ant kojų delnais į viršų.

Padarykite lėtai, ramiai keletą gilių įkvėpimų, kai iškvepiant vis labiau leidžiate sau atsipalaiduoti. Niekur neskubėkite, mėgaukitės buvimu savyje, skirkite visą dėmesį buvimui „čia ir dabar“. Dar kartą įkvėpkite giliai, lėtai, leiskite sau atsipalaiduoti Ir vėl įkvėpkite, dabar jau ne tiek giliai, kiek lėtai, ramiai, o iškvepiant visiškai atsipalaiduokite… Pajauskite, kaip atsipalaidavimas apima visą kūną, jausmus, protą.

Gana dažnai imdami ką nors daryti, jau laukiame pabaigos, kad galų gale atsipalaiduoti. Tačiau tikros ramybės neįmanoma rasti išorėje, aplink save. Kuo labiau stengiamės nurimti, tuo neramesni tampame. Ramybė – natūrali Sielos būsena, tad stiprinant ryšį su Siela, auginsime rimtį savyje. Meditacija padeda sugrįžti į save, prie savo esmės.

Pojūčiai, jusles: uoslė, skonis, rega, lytėjimas, klausa

Prisimename penkias jusles: uoslė, skonis, rega, lytėjimas, klausa. Viso gyvenimo bėgyje aktyviai veikiant mūsų energija per tas penkias jusles teka išorėn. Pojūčiai, jutimai, ypač kai suaktyvinti, neleidžia nurimti. Pabandykime ramybę įnešti į jusles, o mums įprastą aktyvumą pripildyti rimtimi. Tam reikia laiko, kantraus, nuoseklaus darbo – šiandien tai padarykime kartu, po to kiekvienas te praktikuoja savarankiškai. Tada galima pradėti siekti ramaus aktyvumo.

Visiškai atsipalaidavus keliaujame per visas savo jusles, susitelkiant kiek ilgesniam laikui prie kiekvienos iš jų. Įsižiūrime, įsijaučiame į uoslę, po to į skonį, regą, lytėjimo pojūčius, klausą. Tyrinėjame, kuri mūsų juslė gana rami, kuri labiausiai mus neramina, sukelia vidinį erzelį, jaudulį. Bet nesistengiame nieko keisti, o tik tyrinėjame savistabos pagalba.

Kiekviename iš mūsų yra sąmonė, pasąmonė, viršsąmonė. Mums pažįstama, įprasta sąmonė, kartais tenka patirti savo pasąmonę, atrasti joje paslėptas skausmingas patirtis arba svajones, prisiliesti prie Sielos atminties. Tuo tarpu per meditaciją galime susipažinti su viršsąmone, atrasti aukštesnę dvasine prasme būtį, įsitvirtinti joje.

Meditacija moko susiderinimo, padeda prisiderinti prie įvairių vibracijų, pasirenkant sau priimtinas, kol pavyksta pasiekti tikrąją ramybę.