Rebeferių ruošimo kursas 2016.09.06

Vyko nuo 2016 m. rugsėjo 6 d.

8-ių užsiėmimų intensyvus mokymas

TEMOS:

1 – pranajama, praninio kvėpavimo esmė, įvairovė, nešamos valymosi, sąmoningėjimo, energijų pažinimo bei įvaldymo galimybės, svarba bei nauda.
Rebefingo (rebirhing) technikos pristatymas, apibūdinimas. Darbas su dėmesiu, vientisumu, mokymasis kvėpavimo metu, jo pagalba valdyti savo dėmesį, vis daugiau jo susigrąžint į „čia ir dabar“. Tyrinėjimas skirtumo tarp fizinio, emocinio, mentalinio būvių. Mokymasis atpažinti savo priklausomybes nuo praeities patirčių, paleidimas senų, nebereikalingų programų.

2 – negatyvas – pozityvas, negatyvių minčių, jausmų, patirčių transformavimas į pozityvą. Dažniausiai aktyvaus kvėpavimo metu siūlau dirbti su negatyvu, pabudinant prisiminimus apie skausmingas patirtis savyje, tai tyrinėjant, valant, transformuojant, t.t. Ramaus kvėpavimo metu budinami prisiminimai apie pozityvius patyrimus, siekiant patirti savo sielos jėgą, įdirbius, senuosius pasiekimus, kad galėtume juos įpinti į savo dabarties kasdienybę, tuo remtis. Mokymasis suvokti savo procesus: kaip jautėsi žmogus kvėpuojant negatyvu, o kaip – pozityvu, kame jis norėtų būti, ką norėtų, išdrįstų rinktis, jei patikėtų to pasirinkimo galimybe, teise, pasirinkimas evoliuciškai naujų, aktualių uždavinių.

3 – kvėpavimas vyriška – moteriška energijomis, kai vieno kvėpavimo metu įkvepiama iš viršaus, leidžiant energijos srautui tekėti per kūną žemyn, o kito kvėpavimo metu – priešingai. Įvairių energijų pažinimas, pažinimas sąmonės, skirtingų jos būvių bei galimybių. Stebima energijų įtaka mums, mūsų pasirinkimams, efektyvumui, tos įtakos pokytis, kuri energija mumyse skamba harmoningiau, kuri reikalinga didesnio valymo, t.t. Mokymasis dirbti su dvasinėmis JAN-IN energijomis, naudotis jų pagalba.

4 – gimimo trauma, jos įtaka gyvenimui. Pro burną kvėpuojant gana greitu ritmu, siūlau vis daugiau savo dėmesio, o kartu su juo ir energijos nukreipti į savo gimimo laikmetį (tai buvimas mamos įsčiose, gimimo momentas, keli pirmieji kūdikio mėnesiai). Taip po truputėlį bandome pravalyti sankaupą gimimo skausmo (ne tik šio gyvenimo), o po to pabandyti atidžiau įsižiūrėti ir atpažinti savo Sielą pačio atėjimo į šį gyvenimą metu, su kokiais tikslais, uždaviniais ji ruošėsi darbuotis viso gyvenimo bėgyje, tiesiog kaip Siela tuo metu skambėjo – tai kartais neįtikėtinai sėkmingai padeda atstatyti ryšį su savo Siela. Darbas su daugiasluoksne gimimo patirtimi (kiek tai įmanoma).

5 – žemės, oro, vandens, ugnies stichijų praktikos, kai praeiname vieną po kitos visas stichijas, kvėpuoti to elemento vibracija, esencija, kad, kvėpuojant iš tyriausių, aukščiausių Dvasios planų, pakviesti į save stichijos elementą, pajusti jos tikrąjį skambesį, kad valyti tą stichiją visose savo struktūrose, gyvenimo srityse, mokytis suderinti savyje skirtingas energijas vienu metu, atpažinti jų skirtumus, poveikį (harmoningą ar sąlygotą praeities patirčių) sau.

6 – mantrinis kvėpavimas, mantrinio darbo niuansai, nauda, įvairovė, galimybės, t.t. Darbas kvėpuojant su grynomis dvasinėmis vibracijomis. Lietuviškos, rytų tradicijų mantros, malda, skirtumai, trumpų mantrų privalumai, kt. Skatinimas stebėti, koks santykis kyla iš vidaus į vieną ar kitą grynąją vibraciją, kam daugiau dėmesio reikėtų skirti pravalymui, išgryninimui, o iš ko – tiesiog pasisemti jėgų, stiprybės. Čia tinka ir kvėpavimas dvasinėmis energijomis, kt.

7 – regresija – kvėpavimas keliaujant į savo praeitį (šio gyvenimo, ankstesnių įsikūnijimų, žmogaus ar ne tik…). Savo sielos jėgos paieška, atpažinimas, susigrąžinimas į dabartį… Laikas kaip reiškinys, mūsų sielos, dvasinės prigimties tyrinėjimas, pažinimas.

8 – pažintis su Dvasia, Dvasios pasaulio neišsemiama įvairove. Mokymasis atskirti savo asmenybės, sielos, dvasinius poreikius, priklausomybes nuo praeities patirčių, paleidimas senų, nebereikalingų programų, pasirinkimas evoliucine prasme naujų, aktualių uždavinių.
Asmenybės, Sielos, Dvasios vientisumo, vienovės siekio svarba, darbas su to auginimu sąmoningai kvėpuojant.