Lina Rudaitienė

Lina Rudaitienė

Gyvenimas mums suteikia puikią progą mokytis, gilintis į būties paslaptis, apjungiant Rytų bei Vakarų išmintį, patirtis, pasiekimus ir mokymą su naujausiais įvairių mokslo sričių atradimais, didžiulėmis pažangiausiomis technikos, technologijų galimybėmis, pasiekimais. Paklausite, kam to reikia? Galbūt tam, kad geriau suprasti save, savo poreikius, interesus, pažinti savo tikrąją prigimtį… Ir gyventi tinkamai, remtis tikrosiomis savo dvasinėmis vertybėmis… Kad tai taptų įmanoma, mes turime visą gyvenimą mokytis, nuolat tobulėti, žengti koja į koją su laikmečiu, džiaugtis gyvenimu ir tiesiog būti laimingais.

Nuo 1993 metų iki šiol vyksta mano įvairiapusės būties, dvasinių dėsnių studijos, padėjusios atrasti šio gyvenimo Kelią, pagrįstą sąmoningumu, dorybingumu, dvasinėmis vertybėmis.

Nuo 2004 metų vedu rebefingo, sąmoningo kvėpavimo, psichoenergetinės savireguliacijos, saviugdos, holistinės terapijos, dvasinio pažinimo seminarus, individualias kvėpavimo sesijas – konsultacijas. Tai atvedė į autorinės mokyklos „Sąmoningumo kelias” susikūrimą.

Už įvairiapuses dvasines žinias, mokymą, įkvėpimą esu dėkinga visiems žemiau paminėtiems puikiems mokytojams – meistrams: Mahavatarui Šri Babadži Maharadž, Patandžali, Šri Svami Šivanandai, Lahiri Mahasajai, Šri Juktešvar Giri, B. K. S. Aijengar, Vivekanandai, Šri Šankaračarjai, Ramana Maharshi, Šri Nisargadatta Maharaj, Paramhansai Joganandai, Šri Šri Ravišankar, Šri Aurobindo, Maharichi Mahesh Yogi, kt.

Visgi didžiausia gyvenimo dovana – gyvas dvasinio mokymo perdavimas. Nuostabūs mano mokytojai – Marianne Mikkelsen, Lama Kirti Tsenshab Rinpoche, Nikolai I. Šerstenikov, Dan Brule, Anatolij Sokolov, Jelena Gimbickaja, Swami Shankarananda Giri, Lama Khenchen Konchog Rinpoche, Lama Garchen Triptrul Rinpoche, Lama Drupon Kunsang Rinpoche, Dalai Lama XIV, kt.

Už ilgalaikį nuoseklų Dvasinį Mokymą nuoširdžiai esu dėkinga N. Gabijai Wolmer, padėjusiai nuolatos mokytis teisingai pasirinkti, kas yra visų svarbiausia, prasmingiausia, dosniai besidalinančiai beribiais dvasinių žinių lobiais, būdais, kaip tai įpinti į įvairiapusį gyvenimo audinį, kad tai būtų ne teorija, o gyva, gyvenimiška patirtis, nešanti savyje realizacijos jėgą. Bendri mūsų tikslai – dvasinių vertybių įtvirtinimas kasdienybėje, siekis būti tiesoje, tikrume, meilėje, stiprinant ryšį su Amžinąja Dvasia – sėkmės, įkvėpimo, prasmės tęstinumas, gyvenant esminėmis dvasinėmis vertybėmis.

Lina Rudaitienė

Mano saviugdos studijos:

  • Dalyvavimas įvairiose pilietinėse iniciatyvose, savanorystė ir kita veikla, kuri tęsiasi iki šiol (Gyvoji planeta, Vaikų linija, Stiprūs kartu, kt.).
  • Transcendentinė meditacija (Maharishi Mahesh Yogi, nuo 2021 m.).
  • Individualiosios psichologijos institutas (IPI, 2020-2022 m.).
  • Humanistinė, pozityvioji psichologija, dvasinė psichosintezė (Abraham Maslow, Roberto Assagioli, nuo 2011 m.).
  • Emocinės laisvės technika (Emotional Freedom Technique – EFT, A. Zaporožčenko, 2010 m.).
  • Ciguno (Čigong) praktikos (Gediminas Savickas, nuo 2009 m.).
  • Tibeto joga, Guru joga, Penkialypė Mahamudros praktika, Vidinės ugnies Tumo joga, Sapnų joga, mantrinis gydymas, tantrinės, kt. praktikos (Khenchen Konchog Gyaltsen Rinpoche, Garchen Triptrul Rinpoche, Drupon Korpon Kunsang Rinpoche, John Myrdhin Reynolds – Vajranatha, nuo 2008 m.).
  • Grand Meistro Jap Čen Hai Akademijos Bazinis Feng Šui kursas (Yap Cheng Hai Academy Feng Shui) (A. Sokolov, A. Himbitskaya, nuo 2007 m.).
  • Krija jogos mokymai, praktika (Kriya Yoga, Swami Shankarananda Giri, nuo 2007 m.).
  • Kvėpavimo terapijos, dvasinio kvėpavimo, rebefingo studijos, praktika (One Sky International and Life Skill and Healing Arts Institute, Dan Brule, International Breathwork Foundation (IBF), Rebirthing Breathwork International, 2004-2005 m.).
  • Prieglobsčio priėmimas, Kalačakros ir kt. praktikos (Kirti Tsenshab Rinpoche, 2004 m.).
  • Hiperaktyvaus kvėpavimo studijos (R. Kareckas, nuo 2003 m.).
  • Ajurvedos studijos, praktika (Aurelijus Piešinas, Partap Chouchan, Jiva Institute, nuo 2002 m.).
  • Psichologijos studijos, gelmių, analitinė psichologija (Vilniaus universitetas, nuo 2002 m.).
  • Kinų arbatos tradicijos studijos, praktika (Arbatos Magija, nuo 2002 m.).
  • Reiki meistrė (pagal Mikao Usui Shiki Ryoho) (nuo 2000 m.).
  • Psichoenergetinės savireguliacijos metodikos seminarai (N. I. Šerstenikov, 1999-2000 m.).
  • N. G. Wolmer Dvasinio ugdymo, Sąmoningo kvėpavimo, sakraliosios geometrijos, astromineralogijos, kt. seminarai (nuo 1999 m.).
  • Radža jogos, bhakti jogos, džniana jogos, laja jogos, karma jogos, mantra jogos studijos, praktika (nuo 1997 m.).
  • Teosofijos studijos, Agni joga (A. A. Bailey, H. P. Blavatskaya, J. ir N. Rerichai, nuo 1997 m.).
  • Klasikinės hatha jogos mokymasis-intensyvas, praktika (nuo 1997 m.).
  • Astrologijos studijos (Avestos tradicija, nuo 1996 m.).
  • Antroposofinės filosofijos, medicinos, homeopatijos studijos (Rudolf Štainer, nuo 1996 m.).
  • Meno, judesio, garso terapijos mokymai (Frank Lorentzen, nuo 1995 m.).
  • Aura-Somos® praktikos trijų pakopų kursai pagal Tarptautinės spalvų meno ir mokslo technologijų akademijos programą (Marianne Mikkelsen, Danija) (The International Academy of Colour Therapeutics) (1994-1996 m.).
  • Tarptautiniai holistinės aromaterapijos ir tradicinės vaistažolių medicinos mokymai (Jan Kusmirek, 1994-1997 m.).
  • I, II, III pakopos Reiki (pagal Mikao Usui Shiki Ryoho, Japonija) praktika (nuo 1995 m.).
  • Tarptautinių sufijų ordinų Mevlevi Order, Ruhaniat, sufijų – dervišų praktikos (Videha, Italija; Džeims Burges, Anglija, nuo 1995 m.).
  • Holistinio Shiatsu, gydomojo kiniško masažo mokymai, praktika (Smaran, Švedija, nuo 1994 m.).
  • Integralinė joga (Šri Aurobindo, nuo 1993 m.).

Sertifikatai:

Video pristatymai:

LRT laidoje „Laba diena, Lietuva” interviu apie rebefingą 2012 m. rugsėjo mėn. 17 d.

Sąmoningas kvėpavimas „Udumbara” atvirų durų dieną 2010 m.

Gyvybės kvėpavimas – rebefingas 2010 m.

Ankstesnis straipsnisRebeferių ruošimo kursas 2016.09.06
Kitas straipsnis2016-10-20 tema: Vėlinės, Protėviai, darbas su emocijomis, būtis šiapus – anapus